Konwersja roweru górskiego Cube

Dodane przez admin -
Konwersja roweru górskiego Cube

Jesteśmy dumni, że mieliśmy okazję przekształcić rower górski Cube naszego klienta w potężny rower elektryczny. Dzięki zastosowaniu silnika przekładniowego 750W i sterownika KT 17A na 48V, rower zyskał nową, imponującą funkcjonalność. Poniżej opisujemy, jak przebiegał ten proces.

Na początku przeprowadziliśmy szczegółową konsultację z naszym klientem, aby poznać jego potrzeby i oczekiwania. Po ustaleniu wszystkich szczegółów, przystąpiliśmy do zebrania niezbędnych komponentów:

  • Silnik przekładniowy 750W w tylnej piaście
  • Sterownik 17A na 48V
  • Akumulator 48V i 15Ah
  • Manetka gazu
  • Czujnik pedałowania (PAS)
  • Przewody i złącza

Sprawdziliśmy również stan techniczny roweru klienta, zwracając szczególną uwagę na hamulce i ramę.

Rozpoczęliśmy od demontażu tylnego koła roweru. Po usunięciu hamulców i odkręceniu osi koła, zamontowaliśmy nowe tylne koło z zaplecionym silnikiem przekładniowym. Upewniliśmy się, że koło jest prawidłowo zamocowane i centrowane, a przewody silnika zostały odpowiednio zabezpieczone.

Znaleźliśmy odpowiednie miejsce na ramie roweru, aby zamocować sterownik blisko akumulatora. Użyliśmy obudowy aby solidnie przymocować sterownik gdzie zostały schowane też wtyczki przewody.

Przymocowaliśmy szynę na akumulator do dolnej rury ramy roweru. Umieściliśmy akumulator w uchwycie i podłączyliśmy go do sterownika, zabezpieczając przewody przed uszkodzeniami.

Zainstalowaliśmy manetkę gazu na kierownicy, upewniając się, że jest wygodnie umiejscowiona dla ręki klienta. Podłączyliśmy ją do sterownika. Następnie zamontowaliśmy czujnik pedałowania (PAS) na korbie roweru i podłączyliśmy go do sterownika, aby umożliwić automatyczne wspomaganie pedałowania.

Po zakończeniu montażu sprawdziliśmy wszystkie połączenia, upewniając się, że są poprawnie podłączone i zabezpieczone. Przeprowadziliśmy dokładny test, aby upewnić się, że silnik, sterownik, manetka gazu i czujnik PAS działają prawidłowo. Sprawdziliśmy również, czy rower jest bezpieczny do jazdy.

Klient był zachwycony wynikami konwersji. Dzięki silnikowi przekładniowemu 750W i sterownikowi 17A na 48V, jego rower górski Cube zyskał niesamowitą moc i zasięg, co umożliwia dłuższe i szybsze przejażdżki z mniejszym wysiłkiem fizycznym.

Konwersja roweru górskiego Cube dla naszego klienta była wielkim sukcesem. Dzięki naszej fachowej wiedzy i doświadczeniu, udało nam się przekształcić tradycyjny rower w nowoczesny rower elektryczny, spełniający wszystkie oczekiwania klienta.

Jeśli marzysz o podobnej konwersji, skontaktuj się z nami

Ostatnio dodane